Friday, December 31, 2010

PELENGKAP HIDUPKU

kali ny tanaa laa bebel2 panjang2 mcm jmbtan pulau pinang tuh . aq na share nan korg psl lagu jex ea . bule kann ? bule kann ? heee :) ny ponn cbb da tatw na post ape . ttbe idea dtg . yelaa . ry tuh teep tnye na post ape . aq un dunno . bg lagu jelaa ea . lagu bru blog ny . saje tuka mood jap . huuu~ tjok dy PELENGKAP HIDUPKU . by Eren feat. ROMIENJOY IT OKEE . ('',)


Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia


cdey siakk lagu nih . waaa ! na menagesh aq dga . ta pena dga ker ? asl tgk aq cm plek jex ? haha . rajen2 laa bkk blog ny clalu . t bule dga ary2 . hoho . WAJIB download tau . cbb aq suke lagu ny . KIWA3 :DD 
yg pnting lgu ny TERBAEKK . aq suke . LIKE :)          [ THE END ]